11 Ekim 2014 Cumartesi

E-Ticaret’in Adımları Nelerdir?

E-ticarete başlamak için, öncelikle internet üzerinde satacağınız ürünü seçmelisiniz. E-Ticaret’te, ürün=fikirdir. Başlı başına bir ürün hiçbir anlam ifade etmez. İnternet üzerinden ürünün satılabilmesini asıl sağlayan, fikirdir.


E-ticaret bir satış platformudur. Mevcut şirketiniz üzerinden fatura keser ve ödeme kabul edersiniz. Tüm ticari sorumluluğunuz şirketiniz üzerinden gerçekleştirilir. Ancak öncelikle, ciddi bir planlama ile başlamak gerekir. Bu planlamanın içeriğinde ise şu önemli unsurları düşünmelisiniz:


Tedarik süreci: Satmak istediğiniz ürünün, sipariş sonrasında nasıl temin edileceğini ve teslim edileceğini belirlemelisiniz. Stok tutabilir ya da akıcı bir satış prensibini benimseyebilirsiniz. Burada önemli olan, satış sonrasında, ürünün sağlıklı bir şekilde, en kısa zamanda, kusursuz olarak müşterilerinize teslim edilmesini temin etmenizdir.


Fikir süreci: Her ürünün satılması için nedenlerinizin olması gerekir. Bu neden ürünün kolay bulunamaması veya cazip ödeme imkanları vb. gibi avantajlar olabilir. Unutmayın, ancak bu fikir sayesinde kolayca tanınabilir ve büyük satış rakamlarına ulaşabilirsiniz.


Ödeme yöntemleri: E-ticaret, yalnızca bir aracı platformdur. Müşterilerden alınan ücret şirketinizin hesaplarına aktarılır. Bunun garantili ve sağlıklı yolunu bulmalısınız.


Kaynak: Bu yazı, Kolay İletişim tarafından, KobiFinans için derlenmiştir.



E-Ticaret’in Adımları Nelerdir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder