19 Ekim 2014 Pazar

Tatiller İçin E-Ticaret Sitenizi Nasıl Optimize Edebilirsiniz ?

Yeni yıl geldi. Arkasından Şubat tatili. Ayrıca sene boyunca da tatiller var, insanların alışveriş yapmak isteyeceği, yoğun alışveriş zamanları. Eğer e-ticaret sahibiyseniz sitenizi bu zamanalr için en uygun şekilde tutmak ve en iyi şekilde bu durumdan faydalanmak istiyorsunuz elbette.


shopSatış sezonlarında küçük işletmeler büyük firmalara karşı direniyorlar ve kazanabilmek için dik durmak zorundalar. Web.com’un Pazarlama Başkan Yardımcısı Debbi Lencher satışlarını yüksek tutmak isteyen küçük işletmelerin websitelerini her zaman en gelişmiş halde tutmaları gerektiğini söylüyor.


Lencher’ın alışveriş sezonları için websitenizi en iyi duruma getirmenizi sağlayacak birkaç önerisini sizin için toparladık:


Sitenizde özel teklifler ve indirimler sunun.Tekliflerinizin anasayfanızda görünür olduğundan, çarpıcı bir şekilde görüldüğünden emin olun. Websitenizin görsellerini, anahtar kelimelerini ve arama motoru optimizasyonunu bulunur hale gelmek için düzenleyin.


Teklif ve indirimlerinizi sosyal medyadan duyurun. Kampanyalarınızı Facebook, Twitter, Pinterest gibi sık kullanılan sosyal ağlardan sürekli duyurmalısınız. Gönderilerinizi websitenize yönlendirmek websitenizin trafiğini yükseltecek, satışlarınızı arttıracaktır. Ayrıca gönderinizi arkadaşları ile paylaşan kulanıcılar sayesinde daha bilinçli müşterilere sahip olacaksınız.


Tıklama başına ücretlendirmeli reklamlar kullanın. Tıklama başına ücretlendirmeli reklamlar müşterilerinizi websitenize çekmenin ve kampanyalarınızı duyurabilmenizin en hızlı yolu. Google, Bing, Facebook, Twitter ve daha fazlasından reklamlarınızı yayınlayabilir, reklamlarınıza hedef belirleyerek yerel müşterilere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.


Websitenizin mobil optimize olduğundan emin olun. Günümüzde gitgide daha fazla tüketici mobil cihazlarını kullanarak alışveriş yapmakta. Müşterilerinize her türlü platformda en iyi hizeti vermeyi hedef koşun, PC, tablet veya akıllı telefon farketmeden hizmetinize rahatlıkla ulaşabilsinler.


Müşteri desteği vermeye hazır olun. Tatil alışverişçileri, hatta her dönem alışveriş yapan insanlar, pozitif müşteri deneyimi yaşamak isterler. İletişim bilgileriniz sitenizde kolay erişilir olsun ve gelebilecek ekstra aramalar için geçici yardımlardan faydalanmayı süşünmeyi unutmayın. Basit bir cevaplama hizmeti bile hiçbir aramayı kaçırmamanızı ve müşterilerinizin memnun kalmasını sağlayacaktır.


Kaynak: Mashable



Tatiller İçin E-Ticaret Sitenizi Nasıl Optimize Edebilirsiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder