31 Mayıs 2016 Salı

E-Ticarette Güvenilir Marka Olmanın Sırları

E-Ticarette Güvenilir Marka Olmanın Sırları yazımız ile karşınızdayız.


E-Ticarette GüvenilirE-ticarete adım atmak, uzun bir yolculuğa çıkmak gibidir. Her adım özenle planlanmalıdır ve sırt çantanızda daima yedek bir plan bulunmalıdır. Elbette yolculuğunuza eşlik eden ortaklarınız ve müşterileriniz de olacak.


Ancak bir yolculukta hissedilmesi gereken en önemli şey güven duygusudur. E-ticarette güvenilir bir marka haline gelmek, insanların size güven duymasını sağlar. Şık tasarlanmış bir site, eşsiz ürünler ve uygun ödeme koşulları…


Bunlar elbette ki tüketicileri size çekecektir. Ancak uzun vadede önemli olan şey marka değeri oluşturup oluşturamadığınızdır. Peki e-ticarette güvenilir marka olmak uzak bir hayal midir? Hayır! Platin Market olarak sizler için hazırladık…


E-Ticarette Güvenilir Marka Olmanın Sırları


– Zaman değişti ve alışveriş kavramı cep telefonları ile bilgisayarlara sığdı. Fakat bu, karşınızdakilerin gerçek insanlar olduğu durumunu değiştirmez. Çalışmalarınızda insan duygularını baz almanız markanızın samimiyeti açısından makul olur. Tüketicilerde bir hissiyat oluşturabilmek, çoğu zaman onlara satış yapmaktan daha zor olabilir. Bu sebepten hem müşteri hizmetlerinize hem de sitenizde verdiğiniz mesajlara özen göstermelisiniz. Onları heyecanlandırmak, onlara güven vermek ya da onları şaşırtmak birincil hedefiniz olmalı.


– Belli bir alanda faaliyet göstereceksiniz. Ancak marka bilinci asıl olarak ana bir ürün oluşturmakla başlar. Yani kullanıcıların aklına ilk geleceği marka olabilmeniz için belli bir ürünle özdeşleşmeniz gerekir. Ana ürününüz üzerinde odaklanmalısınız ve kullanıcıların gözünde belirli bir mevki edinmelisiniz.


– Rekabet her zaman başarı doğurur. Kendinize ve sektörünüze uygun bir rakip belirlemek motivasyonunuzu artırır. Ama bunun anlamı hırs küpüne dönüşmek olmamalıdır. Aksine amacınıza giden yolda eksiklerinizi görmek ve bu alanları geliştirmek için bir rakibe ihtiyaç duymalısınız. Sonrasında rakibinizi geçmek hem işinizin gelişimini görmek hem de moral bulmak açısından faydalı olacaktır.


– Her iş yeni bir başlangıçtır. Her girişimci de başlangıçta oldukça heyecanlı davranır. İçerikler üretilir, sosyal mecralara dalış yapılır ve devamlılık sağlanır. Ancak daha sonra bu süreklilik sekteye uğrar. Oysa ki bu ciddi bir hata… Belli bir süre devam ettirdiğiniz çalışmaları bir anda sonlandırmak müşterilerinizin zihninde kaybolmanıza yol açabilir.


E-Ticarette Güvenilir Marka Olmanın Sırları yazımızı beğendiyseniz lütfen yorum ve paylaşımlarınız ile bizlere destek olunuz.


Paylaş


E-Ticarette Güvenilir Marka Olmanın Sırları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder