24 Mayıs 2016 Salı

E-Ticarette Dönüşüm Nasıl Artırılır?

E-Ticarette Dönüşüm Nasıl Artırılır?


E-Ticarette Dönüşüm Nasıl Artırılır?E-ticaret girişimcileri zamanlarının önemli bir kısmını sitelerini çok daha ilgi çekici ve özenli bir hale getirmek için harcarlar. Bu yoğun çalışma ise sitenizin dönüşüm oranını artırmak için oldukça gereklidir. Sitenizle ilgili her şeyi eksiksiz tamamlasanız bile dönüşüm oranını artırmak her zaman sandığınız kadar kolay olmayabilir. Dönüşüm oranını artırma amacıyla pek çok noktada denemeler ve iyileştirmeler yapmak elzemdir. Peki nedir bunlar?


– Ürün çeşitliliği her zaman değerlidir. Ne kadar çok çeşit sağlarsanız o kadar çok satış yapma fırsatı yakalarsınız. Özellikle kategorinizdeki en iyi markaları ve her kesime hitap edecek ürünleri bulundurmanız satış grafiğinizde olumlu etkiler yaratır.


– Rakiplerinizi tanımaktan çekinmeyin. Alanınızdaki farklı isimleri incelemek, hatta onlardan alışveriş yapmak, müşteri deneyimleri ile ilgili empati kurmanızı sağlar. Bu küçük testler aracılığıyla değişik formatları deneme ve kullanıcılarınıza hangi konuda nasıl hizmet sağlamanız gerektiği hakkında bilgi edinme şansı bulursunuz.


– Sepet terk etme oranlarınızı inceleyin. Günümüzde online alışveriş sürecinden geçen pek çok müşteri sepeti doldursa da son anda satın alma işleminden vazgeçiyor. Bu oran ise sizin sepet terk etme oranınızı oluşturuyor ve ivedilikle incelenmesi gerekiyor. Bu oran düştükçe cironuz yükselecektir. Sepet terk etme oranının yüksek çıkmasının pek çok nedeni olabilir. Kargo ücreti hakkında yetersiz bilgilendirme, görsel hatalar, yavaş yüklenme hızı gibi sebepler incelenmesi gereken konuların başında gelir.


– Ürün tanıtımlarınızdaki fotoğraflarda görsel gücü yakalamalısınız. Sıradan birkaç fotoğraf olarak görmek, ürünlerinizi yeterince ifade edememenize sebep olur. Fotoğraf kalitesini ufak hamlelerle üst düzeye getirebilirsiniz. Kısa sürede ilerleme kaydedeceğiniz profesyonel kişilerle çalışmak uzun vadede faydalı sonuçlar doğurur. En önemlisi de ürünün gerçek rengi ile fotoğraftaki rengi arasındaki farklılığın minimum düzeyde olmasıdır. Bunun satışlarınızı ne kadar etkileyeceğine şaşırmanız kaçınılmazdır.


– Güvenilir imajınızı korumaya ve güçlendirmeye devam etmelisiniz. E-ticaret dünyasında müşterilerin en çok önem verdiği şey sitelerin güvenilir olup olmamasıdır. Müşteri daha siteye ilk girdiği an sizle ilgili bir fikre sahip olur ve bu algıyı sonrasında değiştirmek başta yönlendirmekten çok daha güçtür.


Paylaş


E-Ticarette Dönüşüm Nasıl Artırılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder