31 Mayıs 2016 Salı

E-Ticaret Siteleri İçin İndirim Kuponu Önemi

eticaret-kredikartiKupon kodları yeni müşterileri ve sizi yeniden ziyaret eden müşterileri çekmenin oldukça faydalı bir aracı olabilir. Ancak, indirim yapmanın genel marka stratejinize uygun olduğundan emin olmanız oldukça önemlidir.


Eğer hesabınızı doğru yapmazsanız olmazsanız, “düşük fiyat” lideri olmak için diğer mağazalarla girişeceğiniz rekabet size pahalıya mal olabilir.


Hal böyleyken, bir e-ticaret işletmesini yürütmek yeni şeyler denemekle ve neyin en iyi şekilde işe yaradığını bulmakla ilgilidir. Öyleyse, müşterileri çekmek ve memnun etmek üzere kupon kodlarını kullanabileceğiniz bazı yolların üzerinden geçelim.resim8


Kupon Kodları İle Yeni Müşterilerin Peşine Düşün


Eğer ilk satışlarınızı yapmaya hevesliyseniz ve sıkı marka gelişimi stratejilerinden ziyade yeni şeyler denemek istiyorsanız, aşağıda yeni müşterilerin peşine rekabetçi bir şekilde düşebileceğiniz birkaç yol bulabilirsiniz:


Twitter


En popüler ürünleriniz için, basitçe kupon kodları tweet’leyin ve bu ürünler ile ilişkili anahtar kelime ya da marka adı için bir etiket kullanın


Daha fazla dikkat çekmek üzere, kupon kodlarınızı günde birkaç kez tweet’lemek isteyebilirsiniz. Bu durumda, tweet cümlelerinizi değiştirin, böylece aynı şeyleri söyleyip durmazsınız.


Facebook


Artık Facebook da etiketler kullanmanıza izin veriyor. Ancak, Facebook’da daha iyi bir yanıt almak üzere, ürününüzün bir fotoğrafını koyun ve promosyon ile ilgili kısa bir mesaj ekleyin.


Markanıza Zarar Vermeden Kupon Kullanmanın Yolları


Yapacağınız indirimler ile ilgili bir strateji geliştirmeniz şart. İndirimler her zaman işe yaramaz ama bu, indirim kuponu seçeneğini göz ardı etmeniz anlamına gelmez. Kupon yayınları akıllı bir şekilde yürütüldüğü takdirde çok olumlu sonuçlar almak gayet mümkün. Aşağıda kupon kodlarını markanıza zarar vermeden kullanmanın bazı yollarını bulabilirsiniz.


Erimeyecek stoklar


Kupon kodlarını kaçınılmaz şekilde kullanmanız gereken yerdeyiz. Hiçbir şey satılmayacak stoklar üzerinde oturmaktan daha tehlikeli olamaz. Bu durumda, bu ürünleri harekete geçirmeyi hedefleyen kupon kodları yaratabilirsiniz. Dilerseniz ayrı ayrı ürünler için düz bir yüzdesel indirim verebilir dilerseniz de onları bir sipariş tutarına erişilince ücretsiz olarak dağıtabilirsiniz.


Müşterilerinize değer verdiğinizi gösterin


Sadık kalan tüm müşteriler her şirketin en yakın arkadaşıdır. Çünkü yeni müşterileri elde etmenin maliyeti eskileri elde tutmaktan çok daha maliyetlidir. Onlara değer verdiğinizi göstermenin harika bir yolu, e-posta ile eski müşterilerinize kupon kodlarını göndererek, markanızı sürekli desteklemeye devam ettikleri için onlara teşekkür etmektir.


Yeni müşterilerinizi otomatik indirimler ile ödüllendirin


Müşteri sadakati oluşturmanın bir yolu, bunu onlara açıkça söylemeden, sizden yaptıkları ilk alışverişlerde otomatik olarak indirim uygulamaktır. Alternatif olarak, ilk alışverişlerişlerinde ücretsiz kargo hizmeti sunabilirsiniz. Uzun süreli müşteriler edinmenin harika bir taktiği onları şaşırtmaktır.


Kupon Kodu Sunan Web Sitelerinde Pazarlama Yapmak


Eğer gerçekten online mağazanızı bilinir kılmak ve ilk satışlarınıza başlamak istiyorsanız, kupon arayanların sıkça ziyaret ettiği web sitelerine kupon kodlarınızı koymak isteyebilirsiniz. Türkiye’de bu konuda en güncel yayını yapan sitenin indirimkodlarim.com olduğunu söyleyebiliriz.


Eğer kupon dağıtmayı deneyecekseniz, bunun genel marka stratejiniz ile nasıl uyumlu olacağını düşünün. Aynı zamanda, kupon geçerlilik tarihleri ve kullanım kuralları ile ilgili olarak güncellemelere muhakkak dikkat edin.


Paylaş


E-Ticaret Siteleri İçin İndirim Kuponu Önemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder