7 Haziran 2016 Salı

E-Ticaret Rekabetinde Öne Çıkmanın Yolları

E-Ticaret Rekabetinde Öne Çıkmanın Yolları


E-Ticaret Rekabetinde Öne Çıkmanın Yolları


E-ticaret kavramı bünyesine yeni kavramları ve dinamikleri katarak yoluna devam ediyor. Bu gelişen dünyada yer almak da, kazanılan yeri korumak da bir hayli zor. Dolayısıyla girişimciler e-ticaret rekabetinde öne çıkmanın yollarını arıyor. Farklı stratejiler ve yöntemler deneyerek rakiplerinden bir adım ileride olmak isteyen işletme sahipleri, mantıkla ilerlediğinde sahiden başarı da sağlıyor. İşte e-ticaret rekabetinde öne çıkmanızı sağlayacak yöntemler!


– Z kuşağı gelişen dünyanın hem misafiri hem de sahibi durumundadır. Z kuşağına yatırım yapmak elbette ki faydalı bir adım olacaktır. Zira onlar e-ticaretin yakın zamandaki en büyük hedef kitlesidir demek mümkün. Teknolojinin içinde doğan bu yaş grubunun alışveriş rutini de yine teknoloji ile şekillenmektedir. Onlar kendilerinden önceki nesillere göre çok daha farklı bir algıya sahip oldukları için internet alışverişine çok daha yatkın yaşamaktadırlar. Reklam işlerinizde bu kuşağa dönük yatırım yapmak uzun vadede karlı çıkmanızı sağlayacaktır.


– Mobil site seçeneğine sahip girişimciler çoğunlukla daha karlı kazançlar elde etmektedir. Elbette ki bu yönteme mobil ödeme optimizasyonu da eşlik etmelidir. 2016 yılında da en çok ilgi çekecek konulardan biri mobile uyumluluk olacak. Tüm dünyada kullanıcılar ağır laptopları ve bilgisayarları bırakarak akıllı telefonlara yönelmiştir ve bu anlamda bir hedef belirlemek girişimcilere avantaj kazandırır.


-E-ticaret dünyasında daima iletişime açık ve güncel olmalısınız. Kitleniz sizinle istedikleri her an iletişime geçebilmenin konforunu hissetmelidirler. Bir çağrı merkezi sistemi kurmak rekabet anlamında elbette ki faydalıdır. Ancak şayet bir çağrı merkeziniz yoksa, iletişime geçebileceğiniz saatleri sitenizde net bir biçimde belirtmelisiniz. Günümüzde tüketiciler sosyal medyayı çok aktif olarak kullanmaktadırlar. Dolayısıyla oradan sağlayacağınız iletişim de sizin için fırsatlara açılan bir kapı işlevi görür. Pek çok kanalda varlık kazanmalısınız ve yakınlığınızı artırarak çoğaltmalısınız.


– Hediye ve kişiye özel indirim seçeneklerini kullanmanız yararlı olacaktır. Her tüketici kendine özel indirimlere daha sıcak olarak yaklaşır. Aynı şekilde birkaç ürün alışverişi yapan tüketicilere, işlerine yarayacak küçük bir ürün hediye etmek onların sizden daha çok bahsetmelerini sağlayacaktır. Bu tür minik avantajlar e-ticaret alanında bir adım öne geçmenize yardımcı olur.


E-Ticaret Rekabetinde Öne Çıkmanın Yolları konulu yazımızı beğendiyseniz yorum yapıp sosyal medyada paylaşmanızı rica ederiz.


Paylaş


E-Ticaret Rekabetinde Öne Çıkmanın Yolları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder