23 Haziran 2016 Perşembe

Daha fazla satış nasıl yapabilirim

Daha fazla satış nasıl yapabilirim konulu yazımız ile karşınızdayız.


Daha fazla satış nasıl yapabilirim


Söz konusu ticaret olduğunda, e-ticarette yer almanız ya da fiziksel mağazanızın bulunması pek farklı değildir. Çünkü ticaretin her alanında müşterileri satın almaya teşvik etmenin yollarının bilinmesi gerekir. Bazen pazarlıkla bazen kampanyalarla varılan anlaşma, hem alıcı hem de satıcı için en kârlı biçimde gerçekleşmelidir. Müşterileri satın almaya teşvik etmenin yolları pek çok farklı stratejiden geçiyor. Şayet kullanıcı avantajlı bir alışveriş gerçekleştirirse, satıcıya geri dönüş sağlıyor. Fakat yeterince tatmin olmayan kullanıcı, aynı markayı bir daha seçenekleri arasına dahil etmeyebiliyor. Peki müşterileri alışverişe teşvik etmenin yolları nelerdir? İşte en önemli stratejiler…


Daha fazla satış nasıl yapabilirim


– Her kullanıcı, aldığı ürünün hızlıca eline ulaşmasını ister. Dolayısıyla bunun hayalini kurar ve hayalini en hızlı şekilde gerçekleştirecek firmayı tercih eder. Hızlı teslimat garantisi yaratmak, bu anlamda etkili bir seçenektir. Kullanıcı hayalindeki ürüne hızlıca sahip olacağı düşüncesiyle alışverişe yönelir. Bu yöntem, online alışverişte kararsızlık evresinin hızlıca atlatılmasına yardımcı olur. Aynı zamanda daha fazla ürünün alınmasını ve e-ticaret sitenizde yoğun alışveriş etkileşimi sağlar.


– İndirim dönemlerini hangi tüketici sevmez ki? E-ticaret sitenizden alışveriş yapan ya da yapmak isteyen her tüketici keyifli bir indirim kupnuyla karşılaşmaktan hoşlanır. Çünkü alışveriş ne kadar rahatlatıcı olsa da, tüketicinin bütçesi hayallerinin önüne geçebilir. Bu stresi azaltmak ve müşteriyi markanıza bağlamak adına, indirim kuponları sunabilirsiniz. Böylece kullanıcı, sepetindeki ürünler arasında bir tercih yapmak zorunda kalmadan gönlünce alışverişi sürdürebilir.


– Çağımızın en büyük sorunu, zamanı kaçırmama telaşıdır. E-ticaret dünyasında da durum farklı değil. Her tüketici, sınırlı süresi olduğunu bilince daha hızlı şekilde karar verir. E-ticaret sitenizdeki fırsatları belli bir zaman dilimi ile sınırlandırmanız bu anlamda faydalı olur. Hangi müşteri ayrıcalıklı bir indirimi kaçırmak ister ki? Müşterinin vazgeçmesine vakit bırakmadan alışveriş yapmasını sağlamanın en kolay yolu budur.


– Bitti, bitiyor, bitecek… Stoklar her zaman heyecan verici bir algı yaratır. Aranan beden elbisenin ya da eşyanın stoklarla sınırlı olduğunu bilmek tüketiciyi harekete geçirir. Stokların sınırlı olduğunu belirtmek sıkça kullanılan bir pazarlama taktiğidir. E-ticaret sitenizde ürünlerinizin tükeneceği algısını yaratırsanız, alışverişin yoğunlaştığını fark edeceksiniz.


Daha fazla satış nasıl yapabilirim konulu yazımızı beğendiyseniz lütfen yorum ve paylaşımlarınız ile destek olunuz.


Paylaş


Daha fazla satış nasıl yapabilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder