19 Eylül 2016 Pazartesi

Markanızın Lansmanı İle Fark Yaratın

Markanızın Lansmanı İle Fark YaratınMarkanızın Lansmanı İle Fark Yaratın Ama nasıl? Bir marka yaratmak, yeni doğmuş bir bebeğe olan davranışlarınız kadar özen ister. Çünkü o bebeği yetiştirmek için büyük bir çabaya ve tempoya ihtiyaç duyarsınız. Markanızın yaratım sürecinde, tanınırlığını artırmak için doğru çalışmalarda bulunmalısınız. Yeni bir markanın lansmanında ise pek çok farklı etken bulunmaktadır. Peki başarılı bir marka lansmanı nasıl gerçekleştirilir? Lansmanınızın kaliteli ve doğru gerçekleşebilmesi için kısa vadeli değil, uzun soluklu planlar yapmanız önem taşır. Pazarlama yöntemlerinizi belirlemeniz, hedef kitlenizi tespit etmeniz ve zaman çizelgenizi çıkarmanız bu planların içinde yer almalıdır. Sizler için derlediğimiz fikirleri uygulayın ve markanızın lansmanı ile fark yaratın!


Markanızın Lansmanı İle Fark Yaratın


– E-ticarette reklamlar her zaman önemliydi ve bundan sonra da önemli olacak. Ancak reklamınızı yalnızca online mecra ile sınırlı tutmanız şart değil. Gazete, broşür, dergi ve hatta radyo gibi geleneksel medya yöntemlerini de kullanabilirsiniz. E-ticaret markanızın gücünü iyi hazırlanmış bir basın bülteni ile tanıtabilirsiniz. Ya da çok şık ve minimal broşürler hazırlayarak, geniş kitlelere ulaşabilirsiniz.


– Çok şık bir marka adı yarattınız. Peki bu yeterli mi? Aslına bakılırsa değil. Çünkü e-ticaret dünyasında markanızın lansmanını yaparken bir slogana da sahip olmanız gerekir. Sloganınız markanızı ayakta tutan güç olarak görülür. Elbette bir logoya da ihtiyacınız olacaktır ve sloganınız hiçbir zaman logodan daha ağır gelmemelidir. Önceliğiniz markanızın duyurulması olmalıdır. Slogan ise markanızın sırtlayıcısı olarak işlev görmelidir.


– Zaten var olan bir markanızın üzerinde değişikliğe gittiyseniz, e-ticaret sitenizde de bu değişiklikleri yansıtmalısınız. Sitenizdeki tema, renk değişimleri, yeni logonun kullanımı ve daha pek çok seçenek sizi eski kabuğunuzdan kurtaracaktır. Ayrıca sitenizin tasarımında da değişikler yaparak daha dinamik ve taze bir görünüm yakalayabilirsiniz.


– Duyurun, duyurun ve duyurun. Kulağa basit gibi gelse de, en önemli lansman kriteri budur. E-ticaret müşterilerinizi yeni markanız hakkında bilgilendirin. Siteniz üzerinde duyurulara ve maillerinizde haberlere yer verin. Böylece hem eski ve sadık müşterilerinize ulaşırsınız, hem de yeni kitlelere yelken açarsınız.


Markanızın Lansmanı İle Fark Yaratın konulu yazımıza yorum ve paylaşımlarınızı bekliyoruz.


Paylaşmayı Unutmayın;


Markanızın Lansmanı İle Fark Yaratın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder