27 Eylül 2016 Salı

Sepet Tutarını Yükseltmenin Püf Noktaları

Sepet Tutarını Yükseltmenin Püf Noktaları


Sepet Tutarını Yükseltmenin Püf NoktalarıE-ticaret sitenizi faaliyete aldınız, her şey yolunda görünüyor ve kazanç da elde etmeye başladınız. Peki daha fazla kazanmak istemez misiniz? Sitenizin ziyaretçilerinin ortalama sepet tutarlarını yükselttiğinizde, doğal olarak satışlarınızı da artırmış olursunuz. Tüketicilerin daha fazla alışveriş yapmaları için belli yöntemler uygulamanız şarttır. E-ticaret sitenizde bu yöntemleri uygulamanız, tüketicilerin satın alma kararlarını etkiler. Peki sepet tutarını yükseltmenin püf noktaları nelerdir?


– Ürün tavsiyeleri daima avantaj sağlar. Müşteriler bir ürün incelerken o ürünle ilgili tamamlayıcı farklı ürünleri ya da en çok satan popüler ürünleri tavsiye etmeniz onların algılarında olumlu etkide bulunur. Bu sayede ilgilendiği ürünü satın almak isteyen müşteriler, o ürünün aksesuarlarını ya da diğer cazip ürünleri de satın alabilir. Bu da dolayısıyla satışlarınızı katlar.


– Online alışverişlerde tüketicilerin en tedirgin hissettiği konulardan biri de kargoya ödeyecekleri ekstra ücretlendirmedir. Şayet sepet ortalamaları yükselsin istiyorsanız, belli bir tutarın üzerindeki alışverişlere ücretsiz kargo imkanı sunabilirsiniz. Bu avantaj hem müşterilerinizi satın almaya teşvik eder hem de tek seferde daha fazla alışveriş yapmaları için onları motive eder. Zira ücretsiz ifadesi dahi psikolojide avantaj hissiyatı yaratır. Ücretsiz kargo stratejisini değerlendirerek sepet tutarını artırabilir ve e-ticaretinizden daha parlak kazançlar elde edebilirsiniz.


– Sitenizin arayüzüne özen göstermelisiniz. Müşterileriniz yolu hızlıca bulurlarsa sepetlerini de daha kolay biçimde doldurabilirler. Site navigasyonu bu anlamda önemlidir. Ayrıca sade fakat şık bir tasarım işinizi kolaylaştıracaktır. Çünkü hedef kitleniz belli olsa dahi, kolaylık olarak herkese aynı anda hitap edebilmeniz gerekir. Bu yöntem sepet tutarını yükseltmenin en görsel ağırlıklı yoludur.


– Müşteri kitlenizin ürünlerle ilgili bıraktığı yorumlar, sitenizi ziyaret edenlerin satın alma kararlarını etkileyecek etkenlerin başında gelir. Bir ürünü daha önce kullanmış kişilerin düşüncelerini okumak her zaman olumlu etki yaratır. Bu ürüne verilen puanları görmek de tüketicilerin ürüne olan yaklaşımını hızlı biçimde değiştirebilir. Tam da bu sebeple siteniz üzerinde kullanıcı yorumlarına ve ürün puanlarına yer vermelisiniz. Bu yöntem ortalama sepet tutarınızın artmasında fayda sağlayacaktır.


Sepet Tutarını Yükseltmenin Püf Noktaları başlıklı yazıyı beğendiyseniz yorum yapıp paylaşmanızı rica ederim.


Fatih Balkan


Paylaşmayı Unutmayın;


Sepet Tutarını Yükseltmenin Püf Noktaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder