27 Ekim 2016 Perşembe

Bir Fikri Hayata Geçirme Süreci

Bir Fikri Hayata Geçirme Süreci ile her insan hayatında en az bir defa kendi işini kurma hayalini zihnine yerleştirir. Bu hayal, kendi içinde çok güzel olsa da gerçek yaşamda bazı zorluklar mevcuttur. Çünkü girişimci hangi adımlarla başlaması gerektiğini kestiremeyebilir. Bir fikri e-ticaret dünyasında hayata geçirmenin pek çok aşaması vardır ve bu aşamalar girişimciyi zorlayabilir. Bu sancılı süreci atlatmak için bir fikri hayata geçirmek için gerekenleri bilmeniz şarttır. Platin Market bir fikri hayata geçirme sürecini sizler için derledi…


Bir Fikri Hayata Geçirme SüreciBir Fikri Hayata Geçirme Süreci


– E-ticaret alanında kendi işinizi kurmaya giden yolda ilk ihtiyacınız kendinize olan inancınız ve güveninizdir. Kendinize güvenmek işlerinizin yönetiminde de büyük öneme sahip olacaktır. Bir girişim için kolları sıvamaya gerçekten hazır mısınız? Bunun geçici bir heves olmadığından, uzun vadede aynı tutkuyla çalışacağınızdan emin misiniz? Yolun başında bu soruları yanıtlamak fikrinizi tanımanız açısından faydalı olacaktır.


– Yola çıkarken haritaya bakmak her zaman yarar sağlar. Kendinize işinizi ve sizi en iyi şekilde analiz edecek danışmanlar bulmalısınız. Bu danışmanların ücretli değil yakın çevrenizden kişiler olması çok daha iyidir. Seçtiğiniz kişilerin içgüdüleri güvenilir insanlardan oluşması önemlidir. Bu sayede onların fikirlerine başvurarak destek vermelerini rica edebilirsiniz. Sektörünüzde deneyime sahip kişiler kendi hatalarını paylaşırsa, o hataları yapma riskiniz düşer. Yanlışları dinlemek ve sonuçlar çıkarmak o yanlışa girmenize engel olur.


– E-ticaret geniş bir pazar ağı içerir ve sizin de mutlaka pazar araştırması yapmanız gerekir. Tüketiciler fikrinizi gerçekten ilgi çekici bulacak mı? Bazı şeyleri önceden kestirebilmek fikir sahibi olmanızı kolaylaştırır. Projenizi geliştirmek için e-ticaret kitlenizin nelerden hoşlandığını, nasıl beklentilere sahip olduğunu tespit etmelisiniz.


– Bir girişime başlarken tüketicilerin belli problemlerini çözmeyi de hedeflemeniz gerekir. Yani fikrinizi hayata geçirirken tüketiciler için de bir çözüm kaynağı haline gelebilmelisiniz. Müşterilerin problemlerini tanımak ve anlamak adına forumlarda gezinebilir, araştırma yapabilirsiniz.


– E-ticaret girişiminiz sanal mecrada var olsa da siz sunumunuzu reel kişilere karşı gerçekleştireceksiniz. Ürününüzü ya da hizmetinizi en etkili şekilde satabilmek için güçlü bir vizyon edinmeye özen göstermelisiniz. Kısacası tüketiciler sizin vizyonunuzun cazibesine kapılmalılar ve projenizle ilgilenmeliler.


Bir Fikri Hayata Geçirme Süreci yazımızı beğendiyseniz yorumlar alanına görüşlerinizi paylaşabilirsiniz. E-Ticaret paketleri için tıklayınız.


Paylaşmayı Unutmayın;


Bir Fikri Hayata Geçirme Süreci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder