18 Ekim 2016 Salı

Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırın

Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırın konulu yazımız ile karşınızdayız.


Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırınİyi bir e ticaret sitesi kurmak hem zaman hem de yeterli oranda bütçe gerektirir. Teknolojinin de gelişimi sayesinde kullanıcı alışkanlıkları sürekli değişmektedir. Çünkü teknoloji herkesi etkiler ve e-ticaret dünyası da teknolojinin bir parçasıdır. İnternet teknolojileri o denli yaygınlaşmıştır ki e-ticaret alanı gün geçtikçe genişlemektedir. İnsanlar boş vakitlerinde, yolda ya da diledikleri her mekanda alışveriş yapma imkanına sahiptir. Müşteri kitlenizin alışveriş heyecanını ne kadar konforlu hale getirirseniz, satışlarınız da o oranda artış gösterir. Çünkü her kullanıcı doğal olarak daha hızlı ve rahat bir siteden alışveriş yapmak ister. Şimdi önerilerimize kulak verin ve kullanıcı deneyimini iyileştirerek satışlarınızı artırın…


Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırın


– Kullanıcılarınıza onların özel olduğunu hissettirin. Peki bu nasıl mümkün? Elbette ki e-ticaret sitenizi kişiselleştirerek… Her kullanıcı her zaman hızlıca karar veremeyebilir. Ya da karar verse bile araştırma sürecine devam etmek isteyebilir. Bu sayede farklı fiyatları karşılaştırır ve avantajlı olanı tercih eder. Bu anlamda e-ticaret sitenizdeki müşterilerinizi satın almaya ikna etmeniz şarttır. E-ticaret sitenizde kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak; yani onların cinsiyeti, yaşı, kullanım alışkanlıkları gibi bireysel özelliklerini kaydetmek her zaman faydalıdır. Onlara inceledikleri ürünlere benzer ürünler sunmak alışveriş deneyimlerini yükseltecektir.


– Ürünlerinizin bilgisini e-ticaret sitenize detaylı şekilde yerleştirin. Çünkü kullanıcı, satın alacağı ürün ile ilgili maksimum detaya ulaşmak istiyor. Temas etmenin mümkün olmadığı online dünyada müşterilerin güvenini kazanmak daha büyük önem taşıyor. Ürünlerin bilgisini sunarken yalnızca yazılı bilgiler de yeterli olmayabiliyor. Ürünün farklı açılardan çekilmiş yüksek kaliteye sahip fotoğrafları da işin önemli bir kısmını oluşturuyor. Ayrıca ürünlerin içeriği, boyutu ve kumaşı gibi bilgiler de kullanıcının işini kolaylaştıran detaylar arasında yer alıyor.


– Sitedeki yönlendirmelerin pratikliğine özen gösterin. Kullanıcılar alışveriş sepetini en çok hangi noktada terk ediyor? Tabii ki ödeme aşaması! Bu aşamaya ilerleyene dek doğru yönlendirmelerin uygulanması kullanıcının işini kolaylaştırır. E-ticaret sitesindeki karmaşık yapı, kullanıcının alışverişten vazgeçmesine ve bir daha dönmemesine neden olur. Yeterli oranda yönlendirme sağlanırsa kullanıcı deneyimi üst kaliteye yükselecektir.


Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırın yazımızı beğendiyseniz lütfen paylaşınız.


Paylaşmayı Unutmayın;


Kullanıcı Deneyimini İyileştirerek Satışlarınızı Artırın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder