18 Ekim 2016 Salı

Sosyal Medya Reklamlarının Gücü

Sosyal Medya Reklamlarının Gücü


Sosyal Medya Reklamlarının GücüE-ticaret sektörü oldukça engin ve esasında internete dayalı olduğu için enginliği belirsiz bir girişim sistemidir. Dolayısıyla o engin yapıya ulaşmak ve kitlelere hizmetlerinizi ya da ürünlerinizi tanıtmak da reklamlar aracılığı ile mümkün olur. Reklamlar sosyal medyanın en önemli güçlerinden biridir. Sosyal medya reklamlarının gücünü sizler için araştırdık…


– Tüketici taleplerinin farkındalığını yaşarsınız. Siz sosyal mecralarda aktif olduğunuzda, tüketicilerle daha çok iletişime geçmeniz mümkün olur. Onların sorunları, önerileri ya da talepleri direkt olarak size temas edebilecektir. Sosyal medya reklamlarınıza gelen tepkiler sayesinde, yaşanan sorunları görerek siteniz üzerinde geliştirmeler yapabilirsiniz. Bu da ürünlerinizin ve hizmetlerinizin ilerlemesini sağlar. Bu tip geri dönüşler almak markanızın değerini katlar. Aynı zamanda kullanıcı deneyimini olumlu yönde geliştirdiği için geri dönüşlerinizde de ciddi bir artış yaşanır.


– Sosyal medya üzerinde ulaştığınız kitleyi ele alalım. Reklamların ulaştığı kesim sayesinde müşterilerinizin demografik yapısını çıkartmanız mümkündür. Böyle bir bilgiye eriştiğinizde hedef kitlenizin yaş, cinsiyet, meslek, ilgi alanları ve benzeri bilgilerini analiz edebilirsiniz. Bu durum da onları daha iyi tanımanıza ve taleplerine daha hızlı ve net biçimde cevap verebilmenize olanak sağlar. Böylece ürünlerinizi daha iyi geliştirebilir ya da ürünlerinizde hangi kitleye yönelik çalışmalar yapacağınıza dair fikirler geliştirebilirsiniz.


– Sosyal medyada verdiğiniz reklamlar sayesinde müşterilerinizle devamlı olarak iletişim kurmanız mümkün olur. Böylece onların ilgisini çekecek içerikler paylaşarabilirsiniz. Kitlenizin bu içerikleri paylaşmalarını sağladığınızda doğrudan potansiyel kitlenize doğru ilerlemeye başlarsınız. İnsanların sizin içerikleriniz ile ilgilenmesi, çevrelerine de önermelerini ya da bir şekilde duyurmalarını sağlar. Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı ise oldukça yanlış ve hatalıdır. Zira reklam zihni olumlu yönde etkilemek için vardır. Geriye kalan ise anlık kalıntılardan başka bir şey olmayacaktır.


– Sosyal medya gece vakti bile aktif ve işleyen bir mecradır. Dolayısıyla reklamlarınızda zaman sınırına takılmak zorunda kalmazsınız. Hedef kitleniz ile dilediğiniz zaman diliminde buluşarak, kendinizi ve hizmetlerinizi onlara ilgi çekici biçimde ifade edebilirsiniz. Bunun etkisi satışlarınıza da olumlu yansıyacaktır.


Sosyal Medya Reklamlarının Gücü konulu yazımızı beğendiyseniz lütfen paylaşınız ve yorum yapınız.


Paylaşmayı Unutmayın;


Sosyal Medya Reklamlarının Gücü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder