18 Kasım 2016 Cuma

Eticaret Yazılımı ile Mobil Pazarlamada Yapılmaması Gerekenler

Eticaret Yazılımı ile Mobil Pazarlamada Yapılmaması Gerekenler konulu yazımız ile yine karşınızdayız.


Eticaret YazılımıTeknoloji geliştikçe, dijital pazarlama çalışmalarının da önemi artıyor. Bunun farkında olan firmalar, eticaret yazılımı iyi tercih edip, pazarlama dünyasında reklamlara ve tanıtımlara ağırlık veriyor. Elbette ki bunun mobil cihazlara yansıma payı da oldukça yüksek. Çünkü internet kullanıcıları her geçen gün mobil cihazlarda daha çok vakit harcıyor. Öyleyse bu kullanıcılara nasıl ulaşılabilir? Elbette mobil uyumlu bir eticaret yazılımı ve mobil reklamları ön plana çıkararak! Mobil pazarlama söz konusu olduğunda ise belli başlı hatalar mevcut. Bu hatalardan kaçınmak reklamların avantajını yükseltiyor. Peki mobil pazarlamada yapılmaması gerekenler neler? Sizler için derledik…


Eticaret Yazılımı ile Mobil Pazarlamada Yapılmaması Gerekenler


– Mobil pazarlamada ilk yapılması gereken şey nedir? Tabii ki web sitenizi mobil uyumlu hale getirmek. Çünkü ancak bu sayede mobil olarak web sitenizin ziyaret edilmesini saplayabilirsiniz. İnternet siteniz mobil uyumlu olursa insanlar direkt olarak sitenize ulaşabilir. Mobil uyumlu olmasa da ulaşabilirler fakat bu oldukça kısa süre alacaktır. Çünkü çabucak sıkılan kullanıcılar web sitenizi terk edecektir. Bunun önüne geçmek ve geri dönüşümü artırmak adına sitenizi mobil uyumlu hale getirmeniz önem taşıyor.


– Eticaret yazılımını mobil uyumlu hale getirdiniz. Peki bir şey eksik değil mi? Elbette reklamlarınızı da mobil uyumlu hale getirmelisiniz. Çünkü bu detayı atlamak, e-ticaret alanında kalıcı zararlara neden olabilir. Pek çok reklam çalışmanızı yalnızca mobil uyumlu olarak da hazırlayabilirsiniz. Farklı kampanyalarla tanıtımınızı yapabilirsiniz. Siteniz mobile geçtiyse, reklamlarınız da geçmeli…


– E-ticaret dünyasında tüm verilerinizi analiz etmelisiniz. Buna mobil reklam çalışmalarınız da dahil. Çünkü alınan sonuçları incelemezseniz, yaptığınız hataları görmeniz de mümkün olmaz. Kampanyalarınız kaç kişiye ulaştı? İçerikleriniz ne denli işe yaradı? Bunları analiz etmek, ileriye dönük çalışmalarınızda fayda sağlar.


– Mobil pazarlamada en sık düşülen hatalardan biri de sahte takipçilere yönelmektir. Pek çok marka takipçi sayısını artırmak için bu yöntemi seçer. Oysa ki takipçi sayısının artması demek, etkileşim sayısının da artması demek değildir. Önemli olan organik trafiktir ve hem zamanınızı hem de paranızı yalnızca bu yönde harcamalısınız. E-ticarette sahte takipçilerden medet ummak yalnızca kendinizi kandırmaya ve zarar etmenize neden olur.


Eticaret Yazılımı ile Mobil Pazarlamada Yapılmaması Gerekenler konulu yazımızı beğendiyseniz lütfen paylaşıp yorum yapınız.


Paylaşmayı Unutmayın;


Eticaret Yazılımı ile Mobil Pazarlamada Yapılmaması Gerekenler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder