9 Kasım 2016 Çarşamba

Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçları

Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçları konulu yazımız ile karşınızdayız.


Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçlarıE-ticaret dünyasında içerik hazırlamak bazen keyifli, ama sıklıkla yoğun çalışma isteyen bir süreçtir. İyi içerikler hazırlamak için çalışma sürecinin özenle sürdürülmesi şarttır.


Zira her içerik okuyucuların ilgisini çekmez ve bu ilgiyi sağlamak sanıldığı kadar kolay olmayabilir.


E-ticaret içeriklerinin ilgi görmemesinin altında pek çok farklı etken mevcut. Bu etkenlerden önemlisi yazının konusu olsa da, başka sebepler de içeriklerin çöpe gitmesine neden olabiliyor. Peki etkili online içerikler hazırlamanın ipuçları neler? Online içerikler hangi özelliklere sahip olmalı? Platin Market olarak sizler için derledik…


Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçları


– İçeriklerinizin başlığı ilk görülen kısımdır. Bu yüzden başlık olabildiğince dikkat çekici olmalıdır. Sıradan ve klişe başlıklar hem dikkat çekmez hem de yazının okunmamasına neden olur. Oysa ki etkili bir başlık tek başına bile okuyucuyu tam hedeften vurabilir. Zaman tünelindeki akışta gördüklerinde merak edecekleri bir başlık bulmak için vakit harcamalısınız.


– İçerikleriniz SEO odaklı olmalı. Çünkü kaliteli bir içerik arama motorlarıyla uyumlu ve kaliteli şekilde hazırlanır. Bunu da anahtar kelimeler kullanarak ve en önemlisi de internet üzerinde arama yapan kullanıcıların beklentilerine uygun içerikler hazırlayarak sağlayabilirsiniz. Arama motorları gün geçtikçe kelimelerden ziyade kullanıcıların sorularına cevap bulan içeriklere önem veriyor. Siz de içeriklerinizi bu doğrultuda hazırlarsanız e-ticaret sitenizin ve içeriklerinizin yükselişi kaçınılmaz olacaktır.


– İçeriklerinizin kendine özgü bir dili olmalı. Her an farklı konular bulsanız da içeriklerinizin bir kişiliği olmasına özen gösterin. Rahat okunan, kafa karıştırmayan ve aynı zamanda bilgi sağlayan içerikler daima ilgi görür. Markanızın ruhunu yansıtmak ve kitlenizin ilgisini cezbedecek bir dil kullanmak işlerinizi kolaylaştıracaktır.


– Okuyucularınızı içeriklerinizin merkezine yerleştirin. Çünkü e-ticarette kilit nokta müşterilerin beklentileri ve sorularıdır. İçeriklerinizde ürünlerinizle ilgili bilgilere, kullanım detaylarına ya da her şeyden öte nasıl iyi vakit geçirebileceklerine değinmelisiniz. İçeriğin onlara bir şey kazandırdığını hissettirmeniz size ilgi göstermelerini sağlar. Aksi takdirde kendinden bir şey bulamayan okuyucular hızlı bir şekilde içeriği terk eder. Ya da en baştan içeriği açıp okuma zahmetine bile girmeme riski vardır.


Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçları yazımızı beğendiyseniz yorum ve paylaşımlarınızı bekliyoruz.


Paylaşmayı Unutmayın;


Etkili Online İçerikler Hazırlamanın İpuçları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder