8 Kasım 2016 Salı

Twitter Reklamı Vermenin Püf Noktaları

Twitter Reklamı Vermenin Püf Noktaları konulu yazımız ile karşınızdayız.


Twitter Reklamı Vermenin Püf NoktalarıE-ticaret alanında girişimde bulunmak isteyen herkes, reklamların öneminin farkındadır. Çünkü reklam olmazsa, ürün ve hizmetlerin tanıtımı da imkansız hale gelir. Tanıtım yetersizliği ise, e-ticaret alanında ölümcül bir darbe gibidir. Bunun bilincinde olan şirket sahipleri pek çok farklı mecradaki reklam modelleri ile ilgilenmektedir. Günümüzde Youtube ve Instagram gibi video içeriklerin ağırlıkta olduğu mecralarda reklam kullanımı popülerlik göstermektedir. Fakat asıl olarak Twitter’da geniş bir kitleye ulaşan ve ulaşmak isteyen girişimciler, e-ticaretin stratejilerini kullanmayı sürdürüyor. Şayet hedef kitleniz Twitter mecrasına hakimse, Twitter reklamlarından faydalanmanız mümkün. Peki nasıl? Sizler için derledik…


Twitter Reklamı Vermenin Püf Noktaları


– Twitter oldukça geniş bir platform ve aynı anda binlerce hatta milyonlarca kişiye ulaşılabilme imkanı tanıyor. Hal böyle olunca reklamlar da farklı başlıklara ayrılarak karşınıza çıkıyor. Siz de kendi ihtiyaçlarınızı tespit ederek bu reklam modellerinden birini tercih edebilirsiniz. Böylece kampanyanıza uygun bir reklam rotası izleyebilirsiniz.


– Twitter’da belli başlı gönderilerinizi ön plana çıkarabilirsiniz. Böylece kitlenize yeni kişileri ekleme imkanınız artar. Aynı şekilde tweetlerinize web sitenizi de ekleyerek, e-ticaret sitenizin trafiğini yükseltebilirsiniz. Bunun sonucu da size satış ve kar olarak geri dönecektir.


– Twitter reklamları ile takipçi sayınızı yükseltebilirsiniz. Ya da yüklediğiniz video içeriklerin görüntülenme sayısını artırarak profesyonel bir imaj çizebilirsiniz. Şayet mobil uygulamanız varsa, reklamlar yoluyla onu ön plana çıkarabilirsiniz. Böylece uygulamanızdan haberdar olmayan yeni kitlelere ulaşma şansınız artar. Hatta belki e-ticaret sitenizden ve ürünlerinizden hiç haberi olmayan kişilere bile ulaşabilirsiniz.


– Twitter reklamlarından seçim yapmak ve kendi reklam kampanyanızı oluşturabilmek için öncelikle bir Twitter hesabı edinmeniz gerekir. Bu hesabı profesyonel bir sosyal medya yönetimi ile canlandırabilirsiniz. Daha sonra reklam vermek için http://ads.twitter.com adresine girmelisiniz. Karşınıza çıkan reklam seçeneklerinden bütçenize ve stratejilerinize en uygun olanı seçebilirsiniz. Bu anlamda profesyonel kişilerden de yardım alarak bütçenizin ve zamanınızın ziyan olmasını engelleyebilirsiniz. Reklamlarınızı oluştururken; hedef kitlenizi, e-ticaret sitenizin özelliklerini, mevcut bütçenizi, içeriklerinizi ve kampanyaya genel bakışınızı göz önünde bulundurmalısınız. Bu sayede sağlıklı bir reklam süreci geçirmeniz kaçınılmaz olacaktır.


Twitter Reklamı Vermenin Püf Noktaları konulu yazımıza yorumlarınızı bekliyoruz.


Paylaşmayı Unutmayın;


Twitter Reklamı Vermenin Püf Noktaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder