5 Kasım 2016 Cumartesi

E-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 Durum

E-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 Durum 


E-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 DurumE-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 Durum E-ticaret dünyası doğru kullanıldığında yaptığınız işleri ve verdiğiniz hizmetleri aydınlatacak bir lamba görevi görür. Zira online alışveriş yöntemi ilerleyişini hız kesmeden sürdürmektedir. Ancak her başarı, içinde farklı risk olasılıkları barındırır. E-ticaret alanında yapılmaması gerekenleri bilmek ve uygulamaya koymak uzun vadede avantaj sağlar. Peki e-ticarette uzak durmanız gereken en önemli 3 durum nedir?


1) Amatör Görünüme Sahip Kullanışsız Site Tasarımı


Günümüzde internet alışverişine yönelen herkes sadelik ve basitlikten yanadır. Fakat bu asla sıradanlık olarak algılanmamalıdır. Uzman bir ekiple çalışmak sizi basit olanın etkili yapısı ile buluşturacaktır. Fakat ürün satın alma sürecini uzatan her aşama, ürün filtreleme sistemindeki sorunlar ve kötü tasarım potansiyel müşterilerinizi sizden uzak tutacaktır. Tıpkı gerçek yaşamda olduğu gibi online dünyada da insanlar güzel görünen şeyleri tercih ederler. Kötü tasarlanmış bir site güven verici değildir ve kimse kredi kartı bilgilerini emanet etmek istemez.


2) Yavaş Site Yapısı


Tüm dünyada internet hızının artış göstermesi ve tüketicilerin sabır limitlerinin tükenmesi e-ticaret için riskli bir durum oluşturur. Hızlı bir site yapısı müşterilerin ilgisini cezbederken, yavaş site yapısı onların alışveriş yapmadan siteyi terk etmesine neden olur. Sitenizin açılış hızını ortalama 7 saniyeden 3 saniyeye düşürdüğünüz takdirde kullanıcıların size dönüş hızı da %80 oranında artacaktır. Bu sebepten hızlı bir siteye sahip olmak her zaman oldukça önemlidir. Sitenizin yavaş yüklenmesinin nedenleri ise çeşitlilik gösterebilir. Fakat e-ticaret sitelerini yavaşlatan etkenlerin başında; üçüncü parti uygulamaları (Twitter ve Facebook eklentileri) ile reklam ağlarının aşırı kullanımı gelmektedir. Bu konulara gösterilecek özen site hızının iyileştirilme sürecinde yardım sağlar.


3) Fiyatlarda ve İndirimlerde Dengesizlik


Online alışveriş müşterileri her zaman farklı kaynaklardan araştırma yaparak ilerlerler. Bu da bir muhakeme ve kıyas donanımı ile sizi ziyaret ettikleri anlamına gelir. Ürünlerinizdeki orantısız fiyat birimi onların soğumasına ve uzaklaşmasına neden olur. Aynı şekilde sattığınız ürünün değerinden %10 daha fazla kargo ücreti belirlemeniz de dengeli olmayan bir durum yaratır. Tıpkı fiyatlar gibi indirim aşamalarında da tutarlı ve ölçülü olmaya gayret etmelisiniz. Abartılı indirimler sizi kalitesiz ve yön duygusu olmayan bir firma imajı kalıbına sokabilir.


E-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 Durum  yazımızı beğendiyseniz görüşlerinizi yorum olarak bizlerle paylaşabilirsiniz.


Paylaşmayı Unutmayın;


E-Ticarette Uzak Durmanız Gereken 3 Durum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder