25 Aralık 2017 Pazartesi

Yılın en uzun gecesinden e-ticaret rekoru

Dünya çapında milyonlarca alışveriş tutkununun, indirimlerden faydalanmak için beklediği Black Friday indirimlerinden sonra yılın son kampanyası ‘En Uzun Gece’ indirimleriyle 21 Aralık’ta gerçekleşti.


Perakende sektörü ise alışılmışın dışında kampanya günlerini de değerlendirirken, e-ticaret dünyası da ‘ekinoks’ tarihlerinde yeni rekorlara imza atıyor. 21 Haziran’da ‘en uzun gün’ü kitlayan Morhipo.com, 21 Aralık’ta da ‘en uzun gece’ kampanyası düzenledi. Morhipo.com’un Genel Müdürü Şule Kuban’ın açıkladığı rakamlara göre; 21 Aralık gününde sipariş sayısı bir önceki haftayla kıyaslandığında yüzde 45 artış gösterdi. Toplam ciroda ise yüzde 60’lık bir yükselme yaşandı.


‘1 saatte tükendi’


En uzun gecede kadınların daha fazla alışveriş yaptığını belirten Kuban, “Bu güne özel hazırladığımız ‘hepsi 21 TL’ kampanyamızda yer alan giyim, ayakkabı ve aksesuar ürünleri ilk bir saat içerisinde tükendi. 21 Aralık özel indirimlerimize en çok rağbet gösteren şehir ise yüzde 30 oranla İstanbul, onu yüzde 11 ile Ankara ve yüzde 6 ile İzmir takip etti” dedi.



Yılın en uzun gecesinden e-ticaret rekoru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder