11 Ocak 2018 Perşembe

Sevgililer gününde e-ticaret sitesi yönetimi

eticaret-34-300x272Sevgililer günü, black friday, anneler günü, babalar günü, shop.org verilerine göre sadece özel günlerde Amerika da yapılan online satın almaların tutarı yaklaşık 82 milyar $. Bu işlem hacmi perakende sektöründeki kobiler için büyük bir fırsat, peki küçük e-ticaret sitesi özel günleri nasıl fırsata dönüştürür ?


Web sitenizin mobil cihazlar için optimize olduğundan emin olun


21 nisan google güncellemesinden sonra mobil cihazların önemi her geçen gün daha fazla artmaya başladı ve mobil aramalar 2015 aralık itibarı ile web aramalarını geride bıraktı, e-ticaret sitesi nin web, tablet ve akıllı telefonlardan mümkün olan en iyi deneyimi sağlayacak şekilde optimize edildiğinden emin olun.


Özel teklifler ve indirimler


Kullanıcılar size arama motoru sonuçları vasıtası ile ulaşacağı için reklamlarınızı ve içeriklerinizi özel tekliflerinizi ve fırsatları içerecek şekilde güncelleyin.


Sunduğunuz fırsatları ve kampanyaları sosyal medyada paylaşın


Online alışveriş yapan kullanıcıların %96’sı en az bir sosyal medya hesabına sahip, Twitter, instagram, facebook, pinterest gibi ağları kullanıcılar ile etkileşim kurmak için kullanın.


Reklamlarınızı optimize edin


Özel günlerde reklamlarınızı mümkün olduğunca tıklama başı maliyet hesaplaması yapılan kampanyalardan oluşturun, kısa reklam mesajları seçin ve reklam bütçenizi maksimum seviyede kullanın.


Müşteri hizmetleri


Müşterilerinizin sizinle iletişim kurmasını kolaylaştırın ve ek aramaları cevaplamakta zorluk yaşayacağınızı düşünüyorsanız bu konuda profesyonel destek alın.


Bol Kazançlar…


 


 


Kaynak : eticaretgundem



Sevgililer gününde e-ticaret sitesi yönetimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder