13 Mart 2018 Salı

PayU'dan Tekrarlayan ödeme ve tek tıkla ödeme

PayU’dan e-ticaret sektörüne yönelik iki yeni ödeme hizmeti: Tekrarlayan ödeme ve tek tıkla ödeme


Şimdiye kadar çalıştığı online işletmeler için 7,5 milyon TL’den fazla kayba neden olabilecek 10 bin sahtecilik girişimini engelleyen PayU Türkiye, e-ticaret firmalarının ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik sunduğu ürün ve hizmetleri geliştirmeye devam ediyor.


anal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle e-ticaret sektörünün güvenilir iş ortakları arasında yer alan PayU Türkiye, Tek Tıkla Ödeme (1-Click-Payment) Hizmeti ve Tekrarlayan Ödeme (Recurring Payment) Hizmeti ile e-ticaret firmalarının yanında olmaya devam ediyor.


tek-tikla-odeme-hizmeti


Tek Tıkla Ödeme

PayU’nun Tek Tıkla Ödeme Hizmeti (1-Click Payment) online alışverişte kolaylık ve hız arayan müşterilere hitap ediyor. Tek Tıkla Ödeme, PayU üye işyerlerinin sitelerinden alışveriş yapan müşterilerin, bir sonraki alışverişlerinde ödemelerini, kart bilgilerini girmeden tek tıkla tamamlayabilmelerine yardımcı oluyor. Tek Tıkla Ödeme’de kredi kartı bilgileri PayU’nun Level 1 PCI DSS sertifikasına sahip güvenli ödeme altyapısında saklanıyor ve saklanan kredi kartı bilgileri “akıllı anahtar” (token) haline getirilerek müşterilerin bir sonraki alışverişinde yeniden kart bilgisi girmesine ihtiyaç duyulmadan sorunsuz bir şekilde bankaya iletiliyor.


Müşterilerin sepet terketme oranlarını azaltan, işletmelerin dönüşüm oranlarını (conversion rates) ve satışlarını artıran bu yeni hizmet, özellikle e-ticarette mobil cihaz kullanımının arttığı günümüzde, bu cihazlar üzerinden gerçekleştirilen alışverişi kolaylaştırarak büyük bir ihtiyacı karşılıyor.


Tekrarlayan Ödeme

Ödeme sistemleri sektöründe “Recurring Payment” olarak bilinen Tekrarlayan Ödeme ise, abonelik modeli ile çalışan e-ticaret siteleri, SaaS altyapıları, üyelik aidatı toplayan işletmeler (apartman yönetimleri, spor salonları, vb.) ve aidat veya bağış toplayan vakıf ve dernekler için özel olarak geliştirilmiş bir ödeme yöntemi.


İşletmelerin asıl işlerine odaklanmalarına yardımcı olan bu sistemde kredi kartı bilgileri PayU’nun Level 1 PCI DSS sertifikasına sahip güvenli altyapısı üzerinde saklanıyor ve zaman planlayıcı (scheduler) adlı yöntem ile kart bilgileri girilmeden, belirlenen tarih aralığında tekrarlayan ödemelerin tahsilatının yapılması sağlanıyor. Tekrarlayan ödeme tutarı API yardımıyla ileriye dönük olarak planlanabiliyor ve istenilen zamanda güncellenebiliyor. Örneğin; üyelik aidatı tahsilatı yapan bir işletme, altı ay sonra uygulayacağı zam oranını kolayca tutara yansıtabiliyor.


“Türkiye pazarının asıl ihtiyaçlarına odaklanıyoruz”

PayU Türkiye Ülke Direktörü Emre Güzer yeni PayU hizmetleri ile ilgili şunları söyledi: “Ürün ve hizmetlerimizi tamamen Türkiye pazarının ihtiyaçlarına göre geliştiriyoruz. Aralarında Teknosa, Media Markt, Estee Lauder Şirketleri, Webdenal, Kitapyurdu, Tatilsepeti.com, Camper gibi markaların da bulunduğu 3 binden fazla üye işyerimizden gelen olumlu geri bildirimler bu stratejimizin doğruluğunu bize gösteriyor. 2012 Mayıs’ından günümüze kadar olan dönemde toplam tutarı 7,5 milyon TL’den fazla olan 10 bin sahtecilik girişimini engellememiz, sektöre kattığımız değeri göstermek açısından sadece bir örnek.


Tek Tıkla Ödeme ve Tekrarlayan Ödeme Hizmetleri’nin de yine birçok firmaya işini geliştirmesi ve büyütmesi için önemli bir fayda sağlayacağını düşünüyoruz. Onların güvendikleri iş ortağı olmanın verdiği mutlulukla sunduğumuz ürün ve hizmetleri gün geçtikçe geliştirmeye devam edeceğiz. Yarattığımız katma değerlerin etkisiyle bu yıl, ölçümlediğimiz Türkiye e-ticaret pazarının %15’ini üzerimizden geçirmeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda ekipçe çalışmalarımızı yürütüyoruz.”



PayU"dan Tekrarlayan ödeme ve tek tıkla ödeme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder